Autor Wątek: Komendy do WorldEdit  (Przeczytany 1900 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Pingwinek

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 524
  • +10000/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Komendy do WorldEdit
« dnia: Wrzesień 02, 2013, 13:04:57 »
Komendy do WorldEdit


//stack - Wydłuża coś budowle np. most
może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę.
np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy
mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-
enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak .

//replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały
ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

//set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0


/give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś
przedmiot  n.p /give ostatni5 20 64

/jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i
wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

/tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza

/tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje
nam wymiary obszaru.

//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.


//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać
//undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.
drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek
na południe.

//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez
przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i
1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały
ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli taki jakby pokój..)

//walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają
cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

//drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć
wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..
//drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5 (to chyba nie dziala :D)

//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy
wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy !
Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20

//wand i ukazuję się nam w rękach siekierka :)

Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT)
/region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny>
Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT
Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT


SPIS ZABEZPIECZEŃ(FLAG)

passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp..
pvp - Pojedynki między graczami
mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby
mob-spawning - Spawnowanie sie mobów
creeper-explosion - Eksplozje creeperów
exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie
greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region
farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu
notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region
notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu
deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie
heal-delay - Region, który leczy graczy.
heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy
price - Ustawia cenę za wejście na region
ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy)
sleep - Dostęp do łóżek
tnt - Dostęp do TNT
lighter - Blokuje zapalniczkę
fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia
lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy
lightning - Pioruny
chest-access - Dostep do skrzyń
water-flow - Wylewanie lawy
lava-flow - Wylewanie wody
use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd..
vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody)
snow-falL - Opady śniegu
leaf-decay - Rozkład liści
invincible - God dla wszystkich graczy
entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom
entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie
exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom
blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie
allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie


I JESZCZE KILKA KOMEND

//outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie

1 punkt odpowiednio wyżej
ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość
pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy.

Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą.


//sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku.

//hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule)

//cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder
//hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder

//pyramid <block> <size> - generuje piramide, pełną w środku;

//hpyramid <block> <size> - generuje piramide, pusta w środku;

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2013, 13:09:00 wysłana przez Pingwin20 »

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
grotasmierci babor ads gangds teenagedrama